Bendruosiuose ugdymo planuose numatyta, jog mokykla, planuodama ugdymo turinį, renkasi įvairias edukacines aplinkas bei formuoja ugdymo turinį įvairiomis kryptinis: kultūrine, menine, praktine, kūrybine, socialine, prevencine, pažintine, sportine ir pan. Galbūt daugumai pasirodys, kad mokyklos funkcija – išmokyti vaikus skaityti, rašyti, skaičiuoti, na, dar pamąstyti apie istoriją, fiziką, biologiją, geografiją... Deja, šiuolaikinėje visuomenėje to nebeužtenka, ypač, kai kasdienę pamokų ruošą mokiniai pradeda ir užbaigia virtualioje erdvėje, kurioje gausu įvairių vaizdų. Kaip juos „skaityti“? Kaip juos suprasti? Kaip vertinti? Nei viename vadovėlyje to nerasime, tačiau pavieniai pedagogai bei įvairūs projektai jau skatina vaikus mokytis iš ... KINO.
Read more...