Projekto įvertinimas šventiniame ugdymo įstaigos renginyje dalyvaujant tėvams. Mokyklos direktorė S. Venckūnienė įteikė eTwinning projekto Sertifikatus visiems projekto dalyviams.
_________________________________________________________________________________________
Nors projekto veiklos ir eina į pabaigą, projekto dalyviai tęsia gamtos tyrinėjimą ir veiklas gamtoje ugdymo įstaigos lauko erdvėse.
_________________________________________________________________________________________
Baigiantis projekto veikloms, projekto dalyviai atliko projekto vertinimo apklausą.
_________________________________________________________________________________________
Šiandien eTwinning projekto „Nature Explorers Nature Schools" visų dalyvaujančių šalių koordinatoriai kuria bendrą pasakojimą vaikams. Pasakojimą iliustruoja projekte dalyvaujančių mokyklų vaikai. Mūsų mišri ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupė savo iliustracijoje pristato lankomiausią Biržų objektą, nacionalinį Lietuvos paukštį ir žydinčias mūsų pievas.
____________________________________________________________________________________________
Tarptautinio eTwinning projekto „Nature Explorers Nature Schools" projekte liaudies pasakų pristatymas. Mūsų projekto dalyviai – mišri ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupė su pasaka „Vištytė ir gaidelis".
Nature Explorers Nature Schools
____________________________________________________________________________________________
Gegužės 9-ąją švenčiame ne tik Europos dieną, tačiau ir eTwinning dieną. Ta proga mišri ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupė pasveikino savo tarptautinio eTwinning projekto „Nature Explorers Nature Schools" partnerius. Projekto dalyviai dėvi pačių pasigamintus akinius su projektų partnerių šalių vėliavų spalvomis. Akiniai padeda geriau matyti, o šiuo atveju jie atvirumo kitoms kultūroms ir kitos kultūros supratimo simbolis.
__________________________________________________________________________________________
Projekto koordinatoriai virtualaus susitikimo metu trumpai pristatė savo ugdymo įstaigas ir miestą, kuriame ugdymo įstaiga yra, aptarė projekto veiklas ir projekto veiklų viešinimą mokyklos svetainėse, socialiniuose tinkluose ir projekto Twinspace erdvėje.
________________________________________________________________________________________
eTwinning projekto dalyviams, mišriai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupei, balandžio mėnuo skirtas kodavimo (Coding) įgūdžių lavinimui. Mūsų skaitmeniniame pasaulyje mokėjimas koduoti yra pagrindinis gebėjimas, kurį lavinant palaipsniui pereinama prie aukščiausio „laiptelio" – kompiuterinių programų rašymo. Kodavimas yra kalba, kurią vaikai gali išmokti taip pat, kaip bet kurią užsienio kalbą. Tai „susikalbėjimo" su kompiuteriu kalba. Darželinukams kol kas tik pirmieji tos kalbos žingsniai, tačiau kodavimo su spalvomis ir formomis veiklos vaikams labai patiko. Kiekvienoje užduotyje vaikai gavo kodą, pagal kurį jie turėjo atlikti visą užduotį.
_________________________________________________________________________________________
Balandžio mėnesio projekto veikla – mokymasis per veiklas, kurios natūraliai įtraukia vaikus, žadindamos jų prigimtinį smalsumą, lavinančios komandinio darbo ir bendravimo įgūdžius. Projekto dalyviai sėja greitai augančias daržoves ir prieskoninius augalus: salotas, svogūnus, ridikėlius, krapus ir kt., prižiūri sodinukus, laisto.
____________________________________________________________________________________________________
Tarptautinio eTwinning gamtinio projekto "Nature Explorers Nature Schools" dalyviai- mišri ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupė pavasarinėje projekto veikloje ne tik rūpinosi paukšteliais, tačiau ir išbandė jėgas mokomojoje KAHOOT viktorinoje gamtos tema. Vaikai parodė, kaip pažįsta kai kuriuos medžius, gėles, paukščius, kaip žino elgesio gamtoje taisykles, bandė rasti kompaso ir laikrodžio skirtumus. Viktorinos nugalėtojomis tapo Gertrūda, Elija ir Ana, surinkusios po 19 iš 20 galimų taškų.
_____________________________________________________________________________________________
Projekto dalyviai kovo mėnesį skiria veikloms gamtoje. Prisirinkę šakelių, kankorėžių ir kaštonų mišrios ugdymo grupės vaikai šias gamtoje rastas medžiagas panaudojo užrašyti projekto pavadinimui – „Nature Explorers Nature Schools".
__________________________________________________________________________________________
Tarptautinio eTwinning projekto "Nature Explorers Nature Schools" dalyviai kovo mėnesio veiklose muzika, šokiais ir darbeliais gamtoje „žadina" pavasarį. Mūsų mišri vaikų ugdymo grupė šoka "Gėlių ir drugelių šokį".
Nature Explorers Nature Schools
__________________________________________________________________________________________
Paskutinės vasario mėnesio projektinės veiklos skirtos paukščiams. Vaikai prisiminė, kokie paukščiai gyvena Lietuvoje, kokius mato dažniausiai savo kiemuose, kaip vadinami paukščiukų nameliai ir kaip jie atrodo. Tada vaikai piešė ir dekoravo paukštelius. Dar viena veikla apie paukštelius – tėvelių pagaminto inkilo dekoravimas ir inkilų kėlimas į darželio teritorijoje augančius medžiuose.
__________________________________________________________________________________________________
Vasario mėnesio projekto veiklų pagrindinė tema – išgyvenimo gamtoje įgūdžiai, todėl vaikai mokėsi, kaip užkurti gamtoje laužą ir ant jo pasigaminti maisto. Pirmas žingsnis – susipažindinti vaikus su laužo gamtoje kūrenimo taisyklėmis – kur galima kurti laužą, kaip paruošti laužavietę jeigu jos nėra, kas yra miško paklotas. Po vietos laužui paruošimo, prasidėjo šakų rinkimas laužui ir laužo užkūrimas. Vaikai rinko samanas, sausus lapus prakuroms, smulkias ir storesnes šakas. Įsidegus laužui vaikai vėrė iš anksto paruoštus bulvių gabalėlius ir kepė ant laužo. Pavalgę visi prisiminė, kaip svarbu nepalikti degančio laužo, todėl užgesino jį sniegu.
Vasario mėnesio veiklos skirtos išgyvenimo gamtoje įgūdžių ugdymui. Pirmosios veiklos tikslas - supažindi projekto dalyvius su žemėlapiu ir kompasu. Vaikai sužinojo, kokią informaciją jie gali gauti iš žemėlapio, kaip naudotis žemėlapiu, kokie gali būti žemėlapiai. Kitas žingsnis- kompasas, jo funkcija, naudojimasis. Vaikai sužinojo, kiek yra pasaulio krypčių, kaip jos vadinasi, kaip jos pažymėtos kompase, kaip laikyti kompasą, o taip pat, kad kompaso šiaurės rodyklė visada rodo į šiaurę, kad norint susirasti savo norimą objektą ar savo namus, reikia pasukti kompasą taip, kad šiaurės rodyklė žemėlapyje sutaptų su kompaso skalės šiaure. Po mokytojos demonstracijos, kaip naudotis kompasu, vaikai patys bandė teisingai laikyti kompasą bei rasti šiaurę.