Aplink mokyklą...

images/stories/joomrotator/Fasadas2016.jpg
images/stories/joomrotator/krepsiniokors.jpg
images/stories/joomrotator/mokyklaziema2ss.jpg
images/stories/joomrotator/mokyklaziemass.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas4kors.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas5kors.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas6kors.jpg

Ir vėl „Naktis mokykloje“

Print
PDF

naktisKą pamanytumėte, jei pasiūlyčiau praleisti naktį mokykloje? Tikriausiai pagalvotumėte, kad netekau proto. Kas galėtų ištverti 5 darbo dienas per savaitę ir dar naktį mokykloje? Tačiau... tokių crazy buvo. Nešini miegmaišiais ir pilnomis kuprinėmis maisto atsargų, spalio 26 d. Nemunėlio Radviliškio pagrindinės mokyklos 7-10 klasių mokiniai ir jų ištikimosios auklėtojos: B. Lapinskienė, A. Svalbonienė, A. Navalinskienė, bei V. Vaitaitytė į mokyklą rinkosi neįprastu laiku – 19 val., o keliavo namo 7 valandą ryto. Ką galima veikti dvylika valandų mokykloje?!

Vakaras prasidėjo nakties taisyklių kūrimu. Tą naktį mokinių žodyne nebuvo žodžių „nenoriu“, „nemoku“, „negaliu“. Nebuvo ne tik šių žodžių, bet ir lenktyniavimo tarp klasių, blogos nuotaikos, niurzgėjimo. Mokiniai buvo tikri savo mokyklos šeimininkai.

nm1

nm2

Vakarą tęsė lobio paieškos mokykloje, tinklinio, kvadrato varžybos, filmoteka, netradicinės estafetės, lyderystė ir komandos formavimo žaidimai. Ar įsivaizduojate, kad po devynių valandų aktyvios veikos: sportinių užsiėmimų, lakstymo mokyklos koridoriais iki nugriuvimo, ketvirtą valandą ryto galima organizuoti šokius taikliu pavadinimu „Kas nešokinės, tas...tinginys“? Ir taip... iki ryto, o šeštą valandą ryto dar įspėti draugų šaradas.

nm3

nm4

nm5

Telieka tik džiaugtis, kad renginys, kurį inicijavo mokinių savivalda, pavyko, ir tikėtis, kad jis ne paskutinis. Organizatoriams, mokinių savivaldai, spaudžiame ranką ir sakome AČIŪ už pasiryžimą, pasiruošimą ir drąsą, nes šio renginio dėka mokiniai geriau pažino mokyklą ir save, pasimokė padėti vienas kitam, būti tolerantiški, draugiški, supratingi, įgijo bendravimo ir komandinio darbo įgūdžių.