Aplink mokyklą...

images/stories/joomrotator/Fasadas2016.jpg
images/stories/joomrotator/krepsiniokors.jpg
images/stories/joomrotator/mokyklaziema2ss.jpg
images/stories/joomrotator/mokyklaziemass.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas4kors.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas5kors.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas6kors.jpg

Vandens diena

Print
PDF

h2osVanduo mums atrodo pats paprasčiausias dalykas. Juo mėgaujamės, taškomės, geriame, gaminame valgį, prausiamės, skalbiame ir pan. Bet ar kada susimąstome, jog vanduo – būtina medžiaga gyvybės egzistavimui. Yra nustatyta, kad vanduo žmogaus gyvenime yra svarbesnis nei maistas. Žmogus be maisto gali išgyventi keletą savaičių, tačiau be vandens, tik keletą dienų. Kovo 29 – balandžio 1 dienomis mokykla minėjo Vandens dieną.

Pirmos klasės mokiniai su savo mokytoja I. Dagiene atliko eksperimentą „Stiklinėje kylantis vanduo". Šeštos klasės mokiniai kartu su klasės vadove V. Vaitaityte žiūrėjo vaizdą, kuriame buvo pateiktas laiškas iš 2070 m. Mokiniai diskutavo apie vandens naudą,  sužinojo, kad vanduo yra būtinas gyvybei, žmogus be maisto išgyvena savaites ar net mėnesius, tačiau be vandens gali mirti per keletą dienų. Dauguma šeštokų negalėjo patikėti, kad remiantis JTO duomenimis, pasaulyje daugiau žmonių turi mobilųjį telefoną nei tualetą. 3,5 mln. žmonių kasmet miršta nuo nešvaraus vandens sukeltų ligų. Tai – beveik visas JAV Los Andželo miestas. Švaraus geriamo vandens trūkumas nusineša daugiau gyvybių nei bet koks karas.

vdiena

Biologijos pamokų metu mokytoja A. Grigiene,  mokiniai nagrinėjo, kaip taupomas vanduo, pildė kryžiažodį bei atliko tyrimą, kurio metu stebėjo savo šeimos narių vandens vartojimo įpročius, skatino juos naudoti racionaliau, taupiau Devintokai diskutavo apie  "Medžio sulą", jos naudą žmogaus organizmui bei žalą medžiams.

Septintos klasės mokiniai dailės pamokų metu su mokytoja R. Zemlickiene, ėjo į ikimokyklinį skyrių, ir mažiesiems mokyklos draugams vedė pamoką „Vandens lelijos" apie vandens būtinybę ne tik žmogui, bet ir augalams. Gamino popierines lelijas, kurios,sumerkus į vandenį, pražydo.

Aštuntos klasės mokiniai su mokytoja R. Plikšniene prisiminė vandens ciklą, ir dirbdami porose, jį pristatė savo draugams.

Projekto „Sveikatiada" koordinatorė R. Plikšnienė